lauantai 14. tammikuuta 2012

Sinivalkoiset



Aloitus silmukat 48 silmukkaa


Tätä pallovantusta pukka edelleen. Tahti on hiukan hidastunut kun lomailut loppu ja töiden jälkeen on yleensä aika poikki. Valkoinen on seikaveikkaa ja sinikirjava Maijaa. Huomasin nyt vasta että tuo Maija on kyllä vähän ohuempaa. En älynnyt että siitä on toinenkin vaihtoehto mikä on seiskaveikan vahvuista nimittäin Jannea. Jannessa on täysin samat väritkin kuin Maijassa. Täytyypi muistaa tämä jos vielä ostan näitä. Novitalta on tullut ihania uusia sävyjä kauppoihin. Pitkästä aikaa kunnon keltainen ja vaaleanpunainen. Ja ihana raita lanka.  Pari kerää tuli jo hankittua. Työn alla on vielä ainakin yhdet pallovantuut. Äiti halusi ne sateenkaari mustat, joista myös itse pidin kovasti niimpä teen nyt vielä itsellenni samanlaiset. katsotaan joko sitten tulisi muuta....
 Mulla on monta päivää särkeneet nivelet oikein kunnolla, erityisesti sormissa,sekin vähän hidastaa tahtia. Olen siitä kyllä käynyt lääkärissä joskus mutta tarkempia tutkimuksia ei tehty. Sain ihan kamlia lääkkeitä mitkä väsyttivät ihan kamlasti olisin vain nukkunut. Joo silloin ei särkenyt kun oli ihan nuutunut ja vain nukkui. Olen ihan perus särkylääkkeillä yrittänyt pärjätä. No niin, tulihan tuo vali,vali osatokin siiinä sitten. 


Olen taas saanut uuden lukijan tervetuloa Saila:D 
Mukavaa viikonloppua kaikille !




..............................................................................................................................................

12 kommenttia:

  1. Hauskan näköiset ovat nämäkin sinisävyiset.
    Toivottavasti säryt paranevat.

    VastaaPoista
  2. Minä juuri aloittelin ensimmäiset pallovanttuuni sateenkaariraidasta ja tummansinisestä! :) Kaunis tuo uusi keltainen väri 7 Veljeksessä.

    VastaaPoista
  3. Nämä on kauniit jälleen. Paljonko sulla on silmukoita aloituksessa?

    VastaaPoista
  4. Ja taas kaunnit lapaset, malli on kyllä tosi houkutteleva! Oih, onpa suloisen värinen toi raitalanka, nyt täytyy pysyä kaukana lankahyllyiltä :)

    VastaaPoista
  5. Kaikista väreistä tulee tuolla mallilla kauniit!

    VastaaPoista
  6. Minä en vielä ole ehtinyt nähdä noita uusia värejä. Olen tiukalla shoppailulinjalla enkä meinaa mennä kauppaan kun suurinpiirtein maito-ostoksille tammikuussa! Sinivalkoiset on hienot.

    VastaaPoista
  7. Viimeinkin !
    Olen monta kertaa yrittänyt kommentoida, mutta tuo kommenttilokero ei ole auennut. Mutta nyt viimein :)

    Kauniit nuo uusimmat lapasesi !
    Ja herkullisen värisiä lankoja !

    Pitääköhän sinun nyt olla tekemättä käsitöitä, jos noin paha särky on ?
    Toivon parempaa huomista !

    Ja kiitos taas sinulle !

    VastaaPoista
  8. Kiitos Paula! :)
    Kauniit lapaset. Tästä on ikuisuus, kun itse olen neulonut kirjoneulelapasia, täytynee taas joku kerta tehdä..

    VastaaPoista
  9. Voi että pitikin huomata nämä langat täällä. Ei taas kauppareissua ilman lankahyllylle kurottelua..

    VastaaPoista

Mukavaa kun kävit♥