perjantai 26. huhtikuuta 2013

♠ Ihana päivä:) )♠






Tänään sain Kosotätiltä ihanan paketin. Niin lämpöisen ja kauniin värisen huivin ja ihanan pienen linnunpöntön kera hauskan kortin. Voi kuinka tuo huivi jo pääsi minua lämmittämmään. Tulin vesisateessa polkupyörällä kotiin ja olin ihan märkä ja kylmissäni. Mutta kun avasin paketin ja ihastukseltani vetäisin huivin harteilleni niin kyllä äkkiä lämpesin. Kiitos ihana Kosotäti♥

 


Kuvat huivista edestä ja takaa:)
Ajattelin pitää sitä edestä näin kiedottuna ja minulla on niitä huivisolkia millä sen saa näppärästi kiinni.



Nyt jotain aivan muuta, mutta uskomattoman iahanaa tämäkin.
Meillä oli tänään Ässien eli Suomenmestareiden valmentaja Pasi Kaukoranta vierailulla koulussa ja hän toi tietysti Pojan mukanaan!!!!!!!
Kuvat ovat aika kamaalia ja epäselviä kun ovat otettu mun ikivanhalla kännykällä. 




Voi mahoton mikä komia pysti ja minä niin vakavan vieressä. Tällaista mahdollisuutta ei varmaan minulle tule koskaan enää. En ole mikään fanaattinen fani mutta fani kuitenkin:)




Ja  KULTAMITALI!!!!!!!
♠ Joka muuten oli myös minun kaulassani ♠



♠ KIITOS VIELÄ ÄSSÄT ♠

♠Jos joku haluaa katsoa koulumme voiton juhlia tältä päivältä niin illalla kello 19.00 kakkosen alueuutisissa niistä näytetään. Ja huomenna on Porin torilla kello 15.00 juhlat♠

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille:))




♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

6 kommenttia:

  1. Joko se paketti tuli:)
    On siulla ollu mieluinen päivä, ja hieno poika, vaikkaen tuosta jääkiekosta mitään ymmärräkkään, niin onnea sinne Poriin.

    VastaaPoista
  2. Voi Jösses! Ei sitä joka likka Pojan kanssa samaan kuvaan pääse, ja noin privaatisti. Huhhuh, monta kademielistä varmaan löytyy tästä maasta.

    Ihana paketin oot saanu. Mäkin sain tänään yllärilankapaketin. Ihania nää neuleystävät.

    VastaaPoista
  3. Näyttääpä huivi ihanalta! Onnea! Mukavaa mitalijuhlaa sinne! Täytyy kattoa telkkua illalla, jos vaikka vilahdat :) Toivottavasti koripallossa meidän Katajakin nousee korkealle, oon nimittäin ex-koripalloilijan/nykyisen Kataja-aktivistin/tilastointigurun kanssa naimisissa :D

    VastaaPoista
  4. Todella ainutlaatuinen päiväsi on ollut.
    Kyllä noista molemmista asioista voi sinulle kateellinen olla. Mutta minä onnittelen ja olen iloinen puolestasi ♥
    Mahtavaa kun ollaan taas perjantaissa. Mennään huomenna eka kertaa tänä keväänä mökille yöksi. Pitää varata käsitöitä mukaan :)

    VastaaPoista
  5. Onnellinen päivä, uskon sen.. ja siitä riittää lämpöä pitkään huivin muodossa..

    VastaaPoista
  6. Meidän kaupungilla menee niin huonostai että kaikki lomautetaan, ei pelkästään meitä ohjaajia. Vaan opetkin ja kaikki jotka on kaupungilla töissä :(

    VastaaPoista

Mukavaa kun kävit♥