tiistai 3. toukokuuta 2011

Kirjailtuja pyyheliina peittoja


Tänään olen väsännyt koko päivän äidille korttia 
kirjailemalla. En voi sitä nyt näytää ettei äiti näe sitä vielä.
Mulla on tapana tehdä aina lahja tai kortti itse. 
Tässä on pari vanhaa mun lahjaa äidille. Tämän tyttö
aiheen olen ottanut suuresta käsityölehdestä.


Ja lintu taas, muistaisin et olen ottanut jostain vähän
 ohjetta ja muunnellut sit mieleni mukaan.



Tämä lumikki ei ole mun tekemä. En tiedä kenen on mutta
kaunis vanha aihe minkä olen nähnyt jossain omassa
käsityölehdessänikin. 

2 kommenttia:

  1. Pyyheliinapeitot ovat aika nostalgisia. Ei näy nykykeittiöissä enää. Kauniita kijontatöitä sinulla, äiti ilahtuu varmasti kortista :)

    VastaaPoista
  2. Ihan samaa olin jo sanomassa kuin Daisy, suloisen nostalgisia. Varhaisessa lapsuudessani meilläkin oli tuon tyylinen pyyheliinapeite, kun asuttiin pikkumökissä Yyterissä. Kirjontatyöt vie aikaa, niihin täytyy syventyä.

    VastaaPoista

Mukavaa kun kävit♥